Sunday 29 April 2012

--හමුවිම...වෙන්විම--

----අපි කවදාවත් හමුවෙලා නෑ.....
කවදාවත් හමුවන එකකුත් නෑ....
ඒත් අපි හැමදාමත් හමුවෙලා තියෙනවා වගේ මට දැනෙනවා...
මේ අද උදෙත් හමුවුනා වගේ මට දැනෙනවා.........
මගේ ජීවිතේ හරි හැගිමි බර තැනක ඔයාට ඉන්න පුලුවන් වුනා.......
ඒ ගැන මට සතුටුයි........
ඒත් ඔයාගේ ජිවිතයේ ඒ හැගිමි බර තැන මට ඉඩ නැති වුනා....
ඒ ගැන මට දුකයි.............
හිත් වල හැගිමි බර තැන්වල ඉන්න කොට පස්ණ ඇති වෙනවා....
බැන ගන්නවා...රණ්ඩු ඇතිවෙනවා...චෝදනා කරනවා...ඒත් දලා යන්නේ නෑ..........
ඇයි කියන්න දන්නේ නෑ............
---------------- ජීව්තය හෙමිහිට ගලාගෙන යනවා......
දුක වැඩියෙන් සැප අඩුවෙන් බෙදන දෛයිවයක අපි ජීවත් වෙනවා...........
මමත් හැමදේම දරාගෙන ජීවත් වෙනවා.............
පුංච් පුංච් හින ඇතුලේ බලාපොරොත්තු පණ ගහනවා....
ඒත් මේ හමුවිමේ අවසානය වෙන්විමනම් ඔයා වෙන්වෙන්න.....
ඔයාට ඕනෙමනම් වෙන්වි යන්න.....
මාව දලා යන්න......
මට හරි ලෝභයි මෙහෙම කියනකොටත්..........
අපි හමුනොවුනත් මේ බැදිමේ රස්නය මට දැනෙනවා.......
ඒත් මේ ආදරය,,මේ හමුවිම මට විතරක් අයිති නෑ.......
ඒක ඔයාටත් අයිතියි.....
ඒත් මට වගේ ඔයාට ඒ ගැන කැක්කුමක් නැ කියලත් මම දන්නවා.........
දැනගෙන හුගක් කලුත් වෙනවා.............
ආයෙත් මම කියනවා ඔයාට යන්නම ඕනෙනම් යන්න........
මේ බැදිමට තිත තියලා ඔයා යන්න..පස්ණයක් නෑ......
මගේ හදවත සනසන්න පිරිමදින්න බැරි දෙයක්,, මම මගේ ජීවිතේ පැත්ත පලාතකවත් තියාගන්න මං කැමතිත් නෑ...........
ඒ නිසා  ඔබ යන්න----------

No comments:

Post a Comment